Een historische verjaardag - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu Een historische verjaardag - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu

Een historische verjaardag

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 Mei 2014 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vandaag 4 mei, Gerhard wordt 65 jaar! We hebben dit uitbundig gevierd, met een versierde auto, cadeau's, en...taart!
Eerst naar Santa Barbara, het zonnetje schijnt maar de wind is koud. Er is een kunstenaarsmarktje met veel goedbedoelde schilderijen. Om 11 uur even stil gestaan bij de dodenherdenking.
Dan op naar Renaud, een van de betere bakkers hier en dat is niet gelogen. We komen door het oude Santa Barbara, veel leuker dan waar we vanmorgen waren, en besluiten ter plekke om daar even te gaan kijken. Na wat kijken hier en daar, kopen we een broodje en gaan lekker bij het zwembad liggen om daar onze lunch te nuttigen. Inmiddels wachten we nog op de brassband die Peter heeft besteld tgv. Gerhard's verjaardag!!!!
Tegen zessen zoeken we de Mexicaan op om te gaan eten. Helaas blijkt het niet zo'n gezellige tent te zijn, met veel wachtenden voor ons, en daarom,besluiten we in het oude gedeelte van SB te gaan eten.
We komen terecht bij de "Scandinavian Duck", de beste beslissing ever!! Heerlijke verjaardagsmaaltijd met als klap op de vuurpijl, nog een heerlijk stuk gebak, wat zeg ik, bijna een taart, zo groot.( zien jullie de kilo's ook al zitten, nou wij ook!!). Het enige jammere was dat we daardoor de brassband misten, maar zo'n heerlijke verjaardag zal Gerhard nog lang heugen.

• 05 Mei 2014 - 08:12

Marleen:

Wat ziet dat er weer gezellig uit! En pap....je straalt helemaal:). Veel liefs v allen! Geniet nog even

• 05 Mei 2014 - 22:03

Florine:

Ontzettend leuke foto's! Geniet nog even van het weer, zwembad en lekkere eten!