Langs de kust - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu Langs de kust - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu

Langs de kust

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

04 Mei 2014 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vanochtend een echt victoriaans ontbijt gehad in ons schattige B&B hotel. Daarna op pad voor een toch wel wat lange tocht maar wel met veel natuurschoon. We begonnen met de 17 Miles Drive. Prachtige kustlijnen en langs glooiende golfbanen. Grappig, zelfs de herten lopen over de fairways. Via Carmel, wat een schattige huisjes vlak aan de kust de highway 101 op, richting Santa Barbara. Kronkelend omhoog en weer naar beneden met het ene uitzicht op de kust en rotsen nog mooier dan de ander. We hebben er behoorlijk van genoten. Uiteindelijk verlieten we de kust en via een 2 baansweg snel naar Santa Barbara. Dachten we. We stonden ineens in de file. Geen idee waarom maar we schoten niet echt op. Het bleek om een bermbrand te gaan en na 5 kwartier kon de gaspedaal er eindelijk weer op. Inmiddels was Gerhard in Nederland al jarig en hier nog niet. Toch hebben we alvast aan de rand van het zwembad een toast uitgebracht. Net op de pier heerlijk gegeten en nu gaan we ons voorbereiden op de echte verjaardag, morgen.

• 04 Mei 2014 - 08:21

Paul:

Wat zal dat vandaag in Santa Barbara een feest worden. In alle gelegenheden waar jullie komen wordt Gerhard toegezongen door de hele crew. Feestmuts op, genieten dus!!!!!! Maak er samen maar een leuke dag van, wij zullen vandaag het glas op de jarige heffen.

• 04 Mei 2014 - 08:29

Janny:

Carmel niet in geweest...... jammer....leuk kunstenaarsstadje.
    Gerhard....proficiat en veel plezier met je feest attributen vandaag...(hihi) Inderdaad als ze in een restaurant zien of weten dat je jarig bent.....gaan ze voor je zingen.