Unexpectedly warm in SF! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu Unexpectedly warm in SF! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu

Unexpectedly warm in SF!

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Peter

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Om nog even terug te komen op gisteren, het volgende! De temperaturen in SF zijn bizar hoog, dit zijn ze hier niet gewend, maar iedereen krijgt toch wat men toekomt!!
Gisteren naar de Japanse tuin in het Golden Gate Park geweest, bijzonder mooi, evenals het park! Daarna richting Cliff House, tipje van Diederik. Kregen een hele mooie plek aan het raam en genoten een heerlijke lunch. Daarna kon Peter aan zijn welverdiende vrije middag beginnen!! Beiden hebben we genoten van onze middag, die we afzonderlijk doorbrachten! Warm pfpfpfp.
Vandaag, in weer heerlijke temperaturen, op naar Alcatraz. De geschiedenis zal ik jullie besparen, die kun je vinden op google, maar indrukwekkend was het zeker, maar ook druk!!!
Daarna een gezellig lunchtentje opgezocht, en op naar Lombard Street, een stijging van zeker 12 procent, maar de oudjes deden het goed, zonder morren kwamen ze boven!
Om de dag volledig te benutten op naar Alamo Square Park om naar Peter's " painted Ladies" te kijken, fraai geschilderde victoriaanse huizen. Viel een beetje tegen......
Nu zitten we aan een heerlijke cocktail, wel verdiend door de twee enige echte seniors van dit reisgezelschap en wel de "dames"!!!!!

• 02 Mei 2014 - 07:59

Paul:

Leuk die herkenbare plaatjes van SF en de Japanse tuin en dat bij prachtig weer, wat wil je nog meer. Dus genieten maar!!!!!!