Tweede dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu Tweede dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu

Tweede dag

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Peter

18 April 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag ga ik verder waar Peter gisteren gebleven is. Prima ontbijtje vanmorgen, dankzij Yelp en onze "foodcoordinator" Gerhard! Toen op weg naar het Gettymuseum! Tjonge jonge, wat een drukte op de weg, maar dankzij de tom tom snel gevonden.
Wat een beauty, schitterende gebouwen, van dezelfde architekt als het stadhuis van Den Haag, Dick Meijer. Een beetje geschiedenis kan geen kwaad toch! De rondleiding die we kregen viel een beetje tegen, de dame had niet echt veel kennis van zaken, maar de mulligatawnysoep daarna deed wonderen, we waren helemaal blij!
Dan op weg naar Venice Beach, dankzij onze chauffeur fluitje van een cent, wat kan die man rijden zeg, hij is goed in meerdere zaken maar daar zullen we het hier niet over hebben.
Venice Beach, wat een kermis, wel leuk om een keer die rolschaatsende mensen te zien. Veel goedkope rommel, dus weer snel naar huis. Traffic jam all the way home, maar niet getreurd, wijntje, biertje, treintje, we komen da dag prima door, vanavond wacht de thai....... Mmmmmmm.

• 18 April 2014 - 08:42

Sophie:

Haha Thais? Maak je foto's pap voor Maurits :)
    Have fun!!

• 18 April 2014 - 09:23

Janny:

aan de stijl zie ik (denk ik) dat deze dag door An geschreven is. Jullie wisselen dus af. LEUK

• 18 April 2014 - 10:00

Marleen:

Leuk om te lezen:). Have fun xx wij gaan het extra lange paasweekend in Friesland inluiden. Hopelijk zonder file xx ;)