De dag van de rijen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu De dag van de rijen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu

De dag van de rijen

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

17 April 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zo, we zijn in LA. Het was een lange dag met lange rijen. Reis naar Houston was prima maar naar 11 uur ben je wel toe aan een loopje. We waren rond kwart voor twee (local time) in Houston en hadden twee uur voor het halen van de volgende vlucht. Tijd genoeg, dachten we nog... De eerste rij begon bij de immigration officers. Wij troffen een loyale ambtenaar wiens grootste geluk was het keurig tussen de lijntjes plaatsen van de stempels. Een tijdrovend kusje voor hem steeds en daardoor ook voor ons. Zijn hoogtepunt van die dag was het paspoort van Gerhard, een fonkelnieuwe met 3D foto. Had ie nog nooit gezien en als een kind zo blij. Kostte wel extra tijd maar ach. We waren inmiddels een uurtje verder en hadden nog een uurtje voor de volgende hordes. Douane met koffers werd binnen 20 minuten afgerond dus alles leek vlot te gaan. Koffers weer gedropt en op naar security check voor volgende vlucht. Roltrap op, hoekje om en..... Lange rij. Dat wer nog even spannend. Met nog kleine 10 minuten te gaan sprinten naar andere vertrekhal en gate. Net op tijd aan boord en direct deur dicht en gaan. Had geen minuut langer kunnen duren.
Laatste rij bij Avis voor busje en toen naar Hollywood. Rond half negen aan bier, wijn en hapje. Toen het bed in want we waren toch enigszins gebroken.
Net ontbeten in leuke tent vlak bij hotel. Zo op pad naar Getty museum en Venice beach. Zon schijnt en lekker weer.

• 17 April 2014 - 19:24

Janny:

Genieten jullie maar ......hier is het ook goed toeven. Noordwijk was heerlijk wel even anders dan LA.
    Lfs voor allemaal.

• 17 April 2014 - 19:44

Jose:

Heel veel plezier.

• 17 April 2014 - 19:48

Sophie:

Oef oef wat hebben jullie het zwaar!! Vreselijk al die rijen ;)
    Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar de eerste foto's! Xx