Wonderful coast - Reisverslag uit Sonoma, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu Wonderful coast - Reisverslag uit Sonoma, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu

Wonderful coast

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 April 2014 | Verenigde Staten, Sonoma

Na een eenvoudige doch voedzame maaltijd, werd er besloten de wijn te laten voor wat die was, en een tocht naar Sonoma coast te maken, en dat was zeker geen vergissing! Op tijd gingen we op pad en kwamen door prachtige bossen en glooiende weiden, de "vineyards" lokten, maar we waren verstandig, en zo kennen de meesten ons ook. Daar lag de Stille Oceaan voor ons, van een schoonheid, die ons bijna de adem benam. Prachtige rotsformaties, super hoge golven, geweldig! Even dachten we walvissen te zien, helaas, het waren rotsen! Toch zagen we de nodige zeehonden toen we aan de lunch zaten in "The Tides Wharf" heerlijke crabcakes etc. Dan weer op weg naar huis, heel verstandig kochten we op de terugweg broodjes en beleg, en terwijl wij nu heerlijk aan het zwembad liggen, denken wij aan jullie, die nu op een oor liggen, dromend van verre reizen die misschien ooit nog door jullie gemaakt worden!

• 29 April 2014 - 07:33

Paul:

Helaas Peter, de nachtrust ligt al achter mij en heb niet gedroomd. Wat een fantastische kust en jullie hebben nog zoveel kust te gaan. Het ene stuk nog mooier dan het andere. Op naar SF, een heerlijke stad. Geniet samen heerlijk verder.

• 29 April 2014 - 07:37

Paul:

Dacht het stukje van Peter was, dus gebruikte zijn naam. Sorry Sis!!! Voor zo, sweet dreams.....

• 29 April 2014 - 08:13

Janny:

Doen jullie je te goed aan de crabcakes. Heerlijk he!!!! Is er al een nieuwe reistas gekocht voor jullie aankopen? Wij hebben dat 2 jaar terug in Florida wel moeten doen. (hihi).
    lfs xxx