Cosy Sonoma - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu Cosy Sonoma - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu

Cosy Sonoma

Door: Diny

Blijf op de hoogte en volg Peter

27 April 2014 | Verenigde Staten, Mariposa

We hebben vandaag de bergen verlaten en zijn op weg gegaan naar Sonoma. Een prachtige rit en het weer was beter dan verwacht, zonnetje maar wel een frisse wind. We hebben onderweg een lunch in de auto genoten. Bij een stalletje kochten we verse aardbeien, vers geplukt van het het land. Rond een uur of 3 aangekomen in Sonoma. Een echt Amerikaans stadje, heel bijzonder en mooi. We hebben de eerste wijn geproefd bij the Girl and Fig, een sparkling rosé. We maakten ook snel weer vrienden zoals dat elke dag gebeurt. Licht het aan het ons dat we zo populair zijn? Men is zeer toegankelijk en spreken ons snel aan en ze kennen allemaal Amsterdam. Nu een pauze ingelast en straks eten in het Swiss Hotel dat schijnt een van de beste te zijn hier. Morgen op wijntoernee en de mannen hebben ons nog wel een shopmomentje beloofd. We zullen zien. Het weer is een beetje fris en morgen wat regen en daarna wordt het weer beter.

• 27 April 2014 - 10:44

Guus En Ellis:

Lieve vakantiegangers,
    Wat een feest om jullie reis verslagen te lezen en foto's te zien.
    Geweldig dat jullie zo genieten en toch ook die Amerikanen wel kunnen waarderen.
    Prachtige beelden van de Grand Canyon en Hooverdam,dat vonden wij toen ook zo indrukwekkend.
    Geniet nog lekker verder en ga vooral door met de leuke verslagen,we lezen ze met veel plezier.
    Groetjes Guus en Ellis

• 27 April 2014 - 10:56

Sophie:

Geniet! En mam wat leuk dat jij het hebt geschreven!