Beide familiekapitalen nog intact :-) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu Beide familiekapitalen nog intact :-) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu

Beide familiekapitalen nog intact :-)

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Maandagavond na het diner hebben we nog een show gepakt van de Blue Man Group. Een mooi spektakel. Moe en voldaan naar bed. Vanochtend kalm aan gedaan. Ada Kok wilde gaan zwemmen maar er stond te veel wind en de stoelen vlogen het zwembad in dus, helaas, geen training vandaag. Daarna met elkaar ontbijtbuffet genoten bij MGM (idee van Diederik). Echt alles is daar te krijgen en het is echt nu pas goed te snappen dat veel Amerikanen het formaat XXXL hebben. Er wordt wat afgeschranst. We hebben heel wat hotels inmiddels gezien van Excalibur, Luxor, the Venitian, Paris las Vegas en noem er nog maar een paar. Uiteindelijk zijn we zelf achter de slotmachines gaan zitten en zijn we volledig los gegaan. Tussenstand eind van de middag: Gerhard, verlies van $20, Anneke, verlies van $5, Peter speelt quitte en Diny wint $10. Vanavond diner bij Ceasars Palace (tip van Sophie) en dan nog een paar dollars in die fruitmachines gooien. We hebben sterk het gevoel dat het onze avond wordt. Morgen de helicopter lucht. De wind schijnt te gaan liggen en het weer blijft verder zeer mooi. We krijgen wat commentaar waar de foto's blijven dus we doen een poging iedereen tevreden te stellen.

• 23 April 2014 - 07:45

Paul:

Wat en gezellige foto's. Zo herkenbaar. Wel een bijzondere stad met z'n enorme verscheidenheid. Alles groter dan groot. Ik vind Gerhard trouwens wat onwennig op de "gokstoel" zitten. enjoy!!
    Geniet morgen van de helicoptervlucht!!!!

• 23 April 2014 - 08:15

Marleen:

Zo, dat ziet er niet verkeerd uit allemaal. Jaloersmakend! @Paul: papa zit nog in de ontkenningsfase. Als je er eenmaal aan begint.... En Diny gewoon vette winst:). Leuk! Geniet maar lekker en veel plezier met de helicoptervlucht! Xx