Pasen in Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu Pasen in Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Peter Reinders - WaarBenJij.nu

Pasen in Palm Springs

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

21 April 2014 | Verenigde Staten, Palm Springs

WE zijn er achter waarom het toch lastig was om een hotel in Palm Springs te boeken. Dit weekend is er een groot muziekfestival in de buurt waar ruim 100.000 bezoekers op af komen. Kaartje $300. Daarvoor krijg je waarschijnlijk ook een mooie tattoo want dat hebben ze allemaal. De een nog uitbundiger dan de ander. Gerhard heeft weer een mooi plekje gevonden voor ontbijt, lekker buiten. Daarna op weg naar de Aerial Tramway. Een gondel brengt ons in 20 minuten naar de top en draait daarbij rond zodat iedereen een mooi uitzicht heeft. Daar is over nagedacht. We maken een mooie wandeling over het plateau. Was wel wat klimmen en dalen maar het was schitterend. Het volgende programma onderdeel was het bezoeken van een indianenreservaat in een of andere Canyon. Wel, de indianen vierden Pasen want we hebben rondgereden maar ze nooit gevonden. Het alternatief was ook prima, met een fles wijn, bier en chips aan de rand van het zwembad. Wat kletsen, wat internetten, wat slapen en vol bewondering kijken hoe onze eigen Ada Kok (Anneke dus) het zwembad rond gaat. 'S avonds italiaans en koffie bij Starbucks. Vandaag op weg naar Las Vegas en dan of het familiekapitaal verdubbelen of er doorjagen. We gaan het meemaken.